torsdag 20. januar 2011

Oppsumering av 1 temin


Det første halvåret med medie og informasjonskunnskap har vært svært omfattende og lærerikt. Vi har vært innom nyheter, analyser, artikler og mye annet spennende. 1 desember var vi på skoletur til NRK opplevelser, der var vi også med på innspillingen av litt av et liv med Nadia Hasnaoui. Det var veldig gøy, så vi må nok følge med på tv i starten av mars. Ukens kurer, ukens søkeoppgave og skolepulsen er også noen småoppgaver vi har vært borti. Disse oppgavene har vært så små i forhold til de andre oppgavene vi har hatt, så de har på en måte kokt bort. Juletentamen hadde vi en ganske spesiell oppgave, Aleksander Andersen ga oss et oppdrag kalt: ”en vanlig dag på jobben”, dette var et svært spennende oppdrag, som jeg lærte utrolig mye av. Vi lagde en fotoreportasje, og jeg lærte hvordan jeg skulle tenke da jeg skulle ta bilder.

Jeg synes dette har vært et kjempe fint halvår, og gleder meg til det neste halvår!


1 kommentar:

  1. Oppgaven "En vanlig dag på jobben" viser at du har visuell kompetanse. Denne kompetansen skal vi bygge videre på utover i neste termin. Husk å bruke hypertekst i blogginnleggene.

    SvarSlett

Kommenter